wiiiihoooo!

fy faaan vilken rolig förmiddag jag har haft.. :)

jag fick testa att åka inlines idag.. :D det var ju tooookroligt!! :D
vi åkte säkert över 1 timme..
svettig blev jag..

sen tog vi cyklarna å cyklade till sandviken..
köpte vatten å kakao, gick till banken.. å sen tog lite glass.. jag tog sorbet.. är lite bättre än riktig glass har jag hört.. men man kommer ju aldrig ifrån sockret...

jaja. strunta i det.. du hade roligt.. tror inte du dör av att du åt lite glass.. jag lovar.. :)

kom nyss hem.. har duschat! :D
mitt hår luktar smultron.. ;) yammie..

vad händer mer idag då?
plågas av den älskade träningsvärken? :)


sitter ute på balkongen på min boll nu.. *thihi*
förlåt om den är ful.. men jag ser inte så bra här ute i solen.. haha.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0