photoshooooot.. :D

live från gävle..

kom nyss hem till jenny efter att ha blivit plåtad av Johan..
men dröjer nog ett tag innan ni å JAG får se bilderna.. :D

han ska fixa till dem först.. :)
det var fan roligt.. men rätt svårt ändå.. se arg ut hade jag svårast mä.. haha.. :p

jobbat idag.. 10-14..

ska väl ut på stan nu å kika på cruisingen..

dieten går svinbra!!! :D
jag är sååå stolt över mig själv! :D

micke satt å käka hamburgare framför mig igår.. men jag gick hem å drack min proteindrink å sen somna jag..
blev så att jag å maja å micke skulle hyra film.. men så blev vi sugen på tant grön istället.. :D
men dåp regna det så vi hamnade på berggrenska.. :)
mysigt å sitta å snacka under tak när det regna..
micke käka hamburgare, maja drack cider å jag drack citronvatten!

Va till Zone en ssväng igår också.. :D
man träffar mycket roligt folk när man hänger där.. haha.. :p

träningen gick svinbra igår!! :D
morgonpromenad, mage+15min cykel, 15min crosstrainer, 8min rodd (2st*fisketävling på 4min var) å 2 min flow..
så 40min då alltså.. :D

goood girl!
idag är det vilodag..
körde morgonpromenad på 1 timme ungefär!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e svinduktig!!! Hejja man blir peppad.. =)

2009-08-30 @ 00:00:13
Postat av: Mipi

Du e svinduktig igen då!!! hahahah

2009-08-30 @ 00:01:22
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0