lööööööööördag!!!

wiiiihoooooo!!!! :D
rättvik var roligt som faaaan...
tog sandviken-falun-rättvik-vägen dit.. den var lååååååång..
tog rättvik-falun-enviken-åmot hem.. den va kortare tror jag..

körde rally.. *hehe*

nää, men börjar få lite mer bilsjälvförtroende igen..
har ju inte kört så mycket så man är ju inte så säker..
men nu kör jag massa.. :D

det regna i rättvik.. :(
massa bilar..
men alla tyckte vi va tokig som kom igår, den kvällen det inte hände så mycket.. :)
men vi hade roligt ändå..

hängde mä jennys polare alex å händel å lite annat folk..
roooooligt..
sen råkade jag ge en liten 17-åring kåtslag också.. haha.. elaka linda.. ;)

å han fick ju inget.. skulle ju va fel av mig.. han va ju så liten.. *tihihi*

jag är så extremt retsam ibland att det är helt sjukt.. :D

vi kom hem vid halv5 imorse.. :p
********
klev upp vid 13 tror jag.. haha.. :D
skjutsa ut lite folk til lgrillfesten vi ska ha i skogen mä släkten..

ska väl dit vid 16 typ..

Ikväll blir det John lindberg rockabillytrio i sandviken..
asroligt!!! :D

JAG LEVER LIVET JUST NU!!! så jävla roligt.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad gjorde du då då? Som gav den där snubben kåtslag menar ja :P

2009-08-03 @ 09:21:50
Postat av: Ralle

"sen råkade jag ge en liten 17-åring kåtslag också.. haha.. elaka linda.. ;)"



Haha, men fy faan.. du va tvungen att berätta de för hela världen också va.. :P så kul va de verkligen inte! Förresten, jag är stor! ;)

2009-08-17 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0