live från åmot

hej mina små duv-ungar.. :p

jag är kvar i åmot än.. blir här i natt också.. *hehe*
börjar kl 13 imorgon så det är lugnt..

ska träna imorgon också.. 11 typ.. :D

*********
gårdagen:
vi grilla å så vid kvisjön.. de bada tunna å basta, jag käkade, fikade å körde rally mä mormor..
sen drog jag till sandviken..

till greken.. där det var grillning.. :D

roligt å träffa grabbarna igen!! :D är ju inte så ofta man hänger mä dem nu för tiden. .;(

sen drog vi till lill-puben..
vart kvar där till 00 typ.. innan vi gick till livningroom..
john spelade väl bara typ 10 låtar elelr nåt.. han är lite snål.. :p

sen gick vi runt å mingla lite..
fick 2 pussar på kinden (henka å greken) å 2 drinkar (alkoholfria) å rickard bjöd på drinkarna.. Tack så himla mycket.. :D
goda var dom också.. ;)

sen drog jag hem till åmot.. va hemma vid 3 typ..

*******
idag har jenny å jag plockat blåbär..
det var drygt.. tog jäääävligt mä tid..
sen lessna vi, å då plockade vi lite smultron istället.. :D

sen kom faster nanny å hälsa på..

snart blir det väl mat..
*******
bilder kommer när jag har min dator i knät.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0