fortsättning..


Moa min nya älskling å jag.. :D (jag erkänner, jag har blivit kär) ;)
på min tripp till Gbg i fredags..

Mamma Mia..

sigge, moa å jag.. ;)

så jävla snygg bild.. tagen in action.. ;)
men vem slår mia? :O
tack för en trevlig dag.. å oj vad jag sniffa bäbis.. :D
***********************'
biljard:

Linda in action.. ;)
svårt att koncentrera sig när man ser min uringning? :p

håkan sitter å surar..

Håkan å balooo... :)
*********************'
majas födelsedagsparty!

maja å soffan.. ;)

micke kom också en sväng..
å min lilla kk-honey hann gå innan jag hann knäppa på henne.. :(

å jag var överdrivet glad? ;)
*******************

en av kvällarna då jag hängde mä mina underbara brudar.. ;)
några min efter den här bilden togs började bartendern brinna.. :O
*************'
sommaryran i gävle en torsdag.. :D

coola daniel chillar mä en öl.. ;)

Linda.. ;) mä dålig uringning.. haha..

rockfire.. ;)
********************
hoforscruisingen igår!!! :D var bara där en liten sväng..
sen drog vi till skördefesten i storvik (bro)

jag fick åka ford pickup en liten sväng mä Fredde från Falun.. :D


jenny fick åka mä jonas..

jonas å fredde å halva hockeyfrillan i bild.. :p

jenny dödade mygg.. ;)

min älskling.. ;)

sen åkte vi till granliden å beställde kebab mä färskaste salladen i världen.. ;) (citat:jonas lång)

jenny väntar på mat.. :p

jag ;)
 sen åkte vi hem till mig å käka.. :D

jonas å jenny.. :D

jag hade jääävligt trevlig kväll..
min syster sov här inatt.. :D
sen kom mina föräldrar å plinga på.. haha.. vad paff jag blev.. :p
så jag å min mamma åkte å handla lite..
å så bjöd jag dem på fika.. :)

min pappa.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Andreas

Inte ett dugg dålig urringning ;) snarare jääkligt het ;)

2009-08-16 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0