förälskad eller kär?

förälskad eller kär?
vilket tycker ni står högre i rang?

iofs så kanske kär är högre i rang.. men jag tycker ändå att förälskad är djupare på något sätt..
jag började bara fundera.. det har ingen högre mening just nu..


******'
nu undrar jag en sak alltså..
ni kanske kan svara på det?
uppfattas jag som att jag bara är ute efter sex eller?

det är faktiskt inte min mening..
jag vill ju hitta min drömprins..
men man måste ju kyssa en hel höööög mä grodor innan man hittar sin lilla prins.. (eller jag hoppas att han ska va en sexgud gjord av muskler som älskar mig villkorslöst å tar mä mig på spännande saker, å kommer mä överraskningar, aldrig är otrogen å nån som jag kan va trygg hos..)

men jag lever å andas sex.. det är liksom jag..
jag är inte blyg av mig..
jag måste ju få va mig själv i min blogg.. ni kanske tyckler jag lämnar ut lite för mycket ibland.. men ja, jag gör det jag tycker känns bra.. det blir liksom som det blir..
haha.. :D

egentligen är det rätt läskigt det där mä känslor å kärlek..
det är en stor kraft.. det påverkar rätt mycket av ens liv..
törs man lämna ut sig till en karl totalt? han kan ju bara utnyttja , krossa å gå mot nya troféer.. (skön brud, hon ser sig själv som en trofé)

"i love you, but i love me more" // samantha i sex and the city.. (min idol by the way, men hon gillar anal6.. det gör inte jag)
man måste nog älska sig själv mest.. om man låter någon annan göra det så kan man nog bli totalkrossad om man blir sårad..

men fan, man är ju lite rädd för å lita på nån fullt ut..
jag ska nog låta skriva ett kontrakt mä min nästa nya.. på att om han ska va otrogen så är det bara å ringa å säga att det är slut precis innan han ska va otrogen.. då är det liksom rakt.. man blir väl lite chockad.. men skönare än att det blir bakom ryggen på en.. eller att man får komma på det själv..

jag tänker nog för mycket.. men skönt å låta tankarna flyga iväg ibland..
men bäst att låta det bli som det blir... go with the flow..
man kan ju inte bestämma vem man ska bli förtjust/kär/förälskad/crazy in love with... ja, ni vet.. ;) i början av sommaren va det ju appo.. inget av det jag hade föreställt mig.. men det gick över lika fort som det kom.. tur det då..
va ju lite jobbigt där ett tag..

men tänk så underbart det kan va ändå..
jag vill verkligen våga bli toookkär i nån som har lika mycket känslor för mig..
ååååhhh.. när fan ska det ske??
jag läääängtar..

tills dess får man väl underhålla sig mä att kyssa de där grodorna.. någon av dem måste ju va en prins..
en prins för Linda.. "the crazy dildo-lady next door" liksom.. ;)

aaa.. har jag mer jag känner att jag vill skriva? :p
joo, det här mä närgånga grabbar...

vissa av dom här grodorna: de är väldigt underhållande medans andra inte är det..
men vissa kommer in i mitt personliga space.. dvs för nära.. å kommer de för nära så blir jag faktiskt otrevlig..
när de tror att det är okej att komma upp bakom mig å hålla om mig när jag står å kikar på rockabilly..
eller ta på mig när jag inte vill..
man vet ju liksom inte hur man ska komma ur situvationen på ett schysst sätt.. jag vill ju inte göra nån ledsen..

nog mä tankar för idag!!!
här finns inga hemligheter..
ni känner mig nog bättre än jag själv.. haha.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Andreas

Djupa tankar och heta bilder... känns som ett rätt bra sätt att sammanfatta d här inlägget :P... å du? du kan va lugn ja fatta piken, ja ska tagga ner

2009-08-23 @ 13:03:27
Postat av: Ralle

Ja okej då, nu när du säger det så låter ju faktiskt förälskad djupare än kär.. men för mig så är förälskad då när man märker att man börjar gilla en person väldigt mycket.. och sen när man verkligen känner, den här personen vill jag verkligen vara med, då är man kär! Men det är ju som sagt en tolkningsfråga.. :) tycker ändå det är kul att du är så öppen av dig.. jag har då absolut inga problem med det ;)

2009-08-23 @ 23:46:48
Postat av: Jonas alias MELVIN

Jag tycker man mest uppfattar dej som att du bara är dej själv & sånt brukar man komma långt med! ;D

kärleken brukar komma till slut bara man orkar fortsätta längta & hoppas och inte ger upp. En rejäl dos tålamod är allt som behövs!

2009-08-24 @ 15:06:30
Postat av: Conny Björkbacka

Jag skulle vilja vända på dina tankar gällande det att du inte vågar lämna ut allt om dig till en kille för att han skulle kunna "utnyttja det, krossa dig och sen gå vidare till nästa trofé". Det här kan komma som en förstasidesnyhet, men ring inte Aftonbladet. Jag har försökt och dom lät inte så imponerade. ;) Men...(fanfar)... Alla killar är faktiskt inte såna svin! ;) Betänk det här istället, att det faktiskt garanterat finns kvar nån enstaka procent killar i Sverige som istället tänker Suck... "Jag skulle verkligen vilja vara tillsammans med henne, men vad fasen har jag att komma med? Jag skulle väl bara bli ännu en i raden, och sen skulle hon vara inställd på att gå vidare och så skulle hon kasta bort mig, och det orkar jag fasen inte med..." Tänk på det! ;)

2009-08-24 @ 23:00:46
URL: http://86gram.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0