byte av låtar igen!

mm.. va lite kärlekstörstande nu.. märks nog på låtvalet..

gabrielle - out of reach.. tokbra låt.. älskar att sjunga den..
was i ever loved by you? i never had you heart! we were never ment to be!
den passar ju in på en hel drös mä grabbar man har vart föörtjust i men aldrig fick.. :/

unchained melody - i hunger for your touch! <<< verkligen det jag gör just nu!!!
i need your love!

rednex - wish you were here
and i miss you like hell! <<< mmmm.... ligger ju här helt ensam alltså!! men är väl inte nån speciell jag saknar just nu..
är väl prince charming ni vet.. ;)

M jackson - you are not alone
nää, jag vet att jag inte är ensam.. men jag känner mig lite ensam just nu.. borde inte vara rädd för å va ensam.. det är coolt... man är stark när man är ensam..
tänk å få dansa tryckare mä nån man gillar till den här låten ni.. ååå.. skulle dö lycklig då tror jag.. ;)

Wishin and hopin
den här låten får stå för mitt hopp att hitta nån.. att jag verkligen skulle vilja göra allt för en annan..
jag älskar att ge överraskningar å hitta på bus...
men jag har ingen att överraska nu..
jaja, mig själv kan jag ju alltid överraska.. ;)

**********************'
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusssssssssssssss

2009-08-28 @ 20:34:06
Postat av: Anonym

2009-08-28 @ 20:40:26
Postat av: Andreas

nice att man ser din bröstvårta på bilden ;)

2009-08-29 @ 16:16:54
Postat av: Jonny

Mitt eget lilla hembiträde

2009-08-31 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0