back in town!

det blev inte som planerat!!! :(
jag hann inte träffa brudarna..
men jag fick panik!!

det var inte rätt vecka att träffa håkan,.. han va deppig hela tiden nästan..
på fredagen fick han nå frispel!!!
sparkade i väggar å slog i diskbänken å va allmänt galen!

jag blev rädd som fan..

fick panik å försökte komma därifrån så jävla fort som möjligt!!!

så nu är jag hemma igen!!
******************
lite bilder från nu å då!

lappen jag fick av han som ragga på mig när jag satt å vänta på tåget.. haha.. :p

proteindricka jag köpte av zone..
bra att ha på tåget.. :)

jag på tåget ner.. hade tråkigt så jag sminka mig.. :D

håkan röker pipa på promenaden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0