träna!!

jag körde rygg+axlar igår..
kändes som om det skulle bli bra..
något nytt rekord på rekordveckan?
ja, jag rodde på 5:ans nivå i 15min.. har jag inte gjort förr.. :)
det va ju bra..
men rodde rätt lugnt.. inte över 3500m iaf..
men svettig blev jag.. :D

så kör jag mage+biceps idag..
kan ju va roligt..
men jag hatar mage..
känner mig så tjock då.. :/

zone fyller år idag.. vad ska jag hitta på å ge han? :D
vet inget han behöver..
får fundera över dagen här.. :p

ska faktiskt va onyttig på lunchen idag..
vi ska testa "frasses" sen blir det nog en dejt mä ben&jerry..
men frasses borde väl ha något nyttigare alternativ?
man kan ju bara ta en hamburgare å inga strips..



aaa.. vi får se hur jag gör.. :p
har jag tur hinner jag spinna sen.. då gör det ju inget.. *hehe*

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0