sol+träning+bad!


jag å Madde hade mys-fredag på kursen igår.. :D
vi testade Ben&jerrys strawberry cheesecake..
det var inte den godaste de har gjort.. men den dög väl.. :p

före det käkade vi tacco-tallrik på 9:an..
jag gillar fredags-mys mä Madde.. :D

************'

carro på 30-årsfest!
ända kortet jag knäppte.. haha.. :p
kanske kan få nåt av Ina sen.. :)

hon va iaf full&dryg som faaaan.. haha

carro&jag va nykter..
sen hade Ina mä Nelson.. jag har hhört värsta ryktena om han..
men han va snäll å schysst som fan.. :D
det va vi som tog hand om ina på krogen..

Blev heartbreak.. :)
jag fick faktiskt dansa tryckare igår.. :O
oväntat.. det är då det blir roligt.. :)

haha.. ja, nu har jag börjat köra one-night-dances.. :D
pretty nice!!!

****
idag har jag solat.. :)

sen gick jag å maja en promis..
å sen gick jag till gymet.. kunde fan inte hålla mig mer.. haha.. :p
tränade axlar å mage.. ingen kondition på grund av att jag måste ta det LUGNT!! haha.. ;)

*******'
efter det fixade jag mat till mig själv..
LONESOME ME!!!!

recept på en mysmiddag för själv själv!
*ett brinnande ljus
*bubbelvatten mä smak av apelsin
*mat i form av kotlett, potatis,paprika,kålrot, palsternacka, morot å rödlök..
å kantarellsås gjord på lättmjölk.. svingott!!! :D

kände mig som MR bean nästan..
när han sitter på resaurangen själv.. fast jag fick ju godare mat än han.. haha.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0