sego!!


Linda är så hungrig att hon äter sina fingrar idag? :)

fan, hinner aldrig vila känns det som..
massor mä saker hela tiden..
men man kanske vänjer sig snart?

jag fick besök igår..
Zone capone.. :)
hade trevligt som fan..
undra om han ska få bli min träningscoach?

men jag är besviken..
alla bodybuilders är dopad.. :(
så kasst!!!
jag vill ju veta hur grov man kan bli utan doping..
ska jag testa hur grov jag kan bli utan doping? *hehe*

men Zone tjatar bara om att jag ska sluta äta kolisar..
vet inte om jag vill det.. :p

har nog en vilodag idag.. :(
om jag inte ska köra carmen electras striptease workout!! det var länge sen å man känner ju sig porrig då.. :D

ska väl gå å praktisera lite då!
tvätta ikväll.. seeeegt..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0