igår å idag!

loggbok från igår:
hade faktiskt en lite småseg dag..
vi var 4st nästan hela dagen.. så det fanns inte så mycket att göra..
kom lite varor som vi packade upp..

jag fick stryka ett kuddfodral..

jag spanade in deras tak.. vissa affärer har hemska tak där man ser ventialtioner å sånt..
men deras tak var fruktansvärt fint.. ;) men det hade vart så innan de flyttade in..
 
fick slå in lite paket igår mää...

********''
sen slutade jag vid halv18..
drog till gymet.. körde bröst+triceps å cykla 15 min...
stressade hem.. duscha..
kristin kom.. vi började färga.. kastade in fisk i ugnen, kokade potatis, sköljde håret, satte i ny färg, färgade å noppade ögonbryn, kikade på linda rosing å desperate housewives.. kristin klippte, vi la i slingor, sköljde ur färg, kikade på christine...
kl kvartöver 23 vart vi klar..
snakca om att jag va trött då..

har inte hunnit städa än!!!

tack honey.. <3


igårkväll!!!

gör ett nytt inlägg..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0