hål i stöveln!!!

mmm.. klockan va nog 04.35 när jag klev upp..
men jag va inte så trött som man kunde tro att jag skulle va.. :p

Fick ett par stövlar mä hål i..
å det var inte roligt!!!
det var is, sen var det ett lager vatten å sen ett lager tunn is!
som man gick igenom ibland!!!

så jag blev blöt det första som hände!!!
Inge skönt när man ska fiska i flera timmar!!!!

så jag fick ta av mig stöveln å sitta å grilla min strumpa å raggsocka!!!
sen satt jag ,mä vantar på foten..
å där satt jag medans alla andra drog upp en massa gäddor!! haha..
12st fick vi..

Sofia fick en på över 3kg.. ;)
big one!! :)

kommer bilder senare..

******'
kom hem vid 13 typ..

sen har jag mest sovit..

min kropp behöver det!!!
*******'
imorgon ska jag till min älskade mormor!!!
sen är vi bortbjudna på mat hos Olssons..
sen ska jag va hångeltaxi till jenny.. haha.. :p
vi ska till Kilafors.. :)
rockabilly där..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0