torsdag..

jag kom till jobbet typ vid 8.. så jag jobba 7 tim idag.. braaaaaa... :D
mä claes.. men det gick bra.. :p
stackars lilla therese, så synd om henne imorse så.. ;-)
kommit upp i över 50 tim den här månaden mot ca 20 i början.. så jag får ju iaf 5000kr den här månaden då.. fint.. :)
å då har jag inte räknat mä OB:n, men den kan man säga går till skatten så det jämnar väl ut sig..

nu tvättar vi.. eller vi är klar, men det hänger på tork.. passade på att tvätta gardinerna... så det är rätt tomt i fönstren nu.. bara blommor å lampor där.. :p

ska gå å bada en sväng före idol.. :p
var tvungen att ta av kläderna så jag skulle frysa lite.. är ju skönare att bada då.. :p
men blir man kall mä en varm dator i knät, det är frågan??


fingret täcker min finne om ni undrar vad fingret är där för.. :p

haha.. ja ni.. :)

imorgon drar micke till trollhättan..
vad ska jag hitta på då?

kanske får jobba på lördag om therese fortfarande är sjuk, vilket jag tror att hon kommer vara.. öppna, vilket jag aldrig gjort förut.. :O
det verkade krångligt mä att öppna tvätthallen.. :|

Black Knights - ready for love

Black Knights är jävligt bra.. han har en skön röst.. :D sångaren alltså.. :p

aja, ni hittar mig i badkaret.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0