starsky&hutch

då var filmen slut.. vi kollade på starsky & hutch.. var väl okej.. den dög väl.. :p

strömming, kokt potatis å hackad spenat vart det idag.. jävligt fint.. :)

jag drog iväg till gymmet vid 19.15 ungefär..

körde 20 min på ja, vad den nu heter.. crosstrainern..
lite olika styrka varje minut.. har nog aldrig stått på den så länge.. mina fötter liksom domnar bort till slut..
Brukar era också göra det? eller trampar jag på tå så det liksom blir nå fel eller?
300 kalorier på den iaf.. fick slå in min vikt..

sen körde jag 3min i en maskin där man ska gå i en trappa typ.. kanske att den heter trappmaskin?? :p
i know.. 3min.. men det var jobbiga 3 min det.. :p

1000 m rodd blev det sen.. på ungefär 5min.. å styrkan låg på 2 av 10..

sen blev det ungefär 13 min på cykeln.. 100 kalorier visade den.. men jag vet ju inte hur de räkna..
bytte motstånd ungefär varje min.. pendla mellan 7-15...

efter det var jag helt svettig värre.. :p
så jag stretcha lite å sen drog jag hem till micke som är sjuk.. :/

imorgon ska jag gå på danspasset vid 16 har jag bestämt.. :D hoppas det är roligt.. :)
det behöver man inte boka till..
bokade upp mig på ett spinpass bas på ons kl 12.. får se hur det går.. jag har bara provat 1 gång tidigare..
men så som jag cyklade idag så är jag nog död efter det.. haha.. :p

hmm.. jag skulle lägga in det i mobilen i kalendern som jag aldrig kollar annars..
då var det något annat på onsdag som stod där..

Gör dig klar för äventyr. kl 18 ska du vara sminkad och påklädd snyggt!

micke som har hittat på något..
typiskt att jag skulle kolla just idag då.. hade ju vart roligare om det bara hade kommit upp utan att jag vetat det.. men jag vet ju fortfarande inte vad han har hittat på.. :D
ska bli rooligt.. :)
vad ska man ha på sig då? :|

nää.. ska gå å mysa lite mä min snorvalp.. *thihihihihih*

undra vem den anonyma var som kommenterade mitt förra inlägg? :O

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0