stackars mina biceps

fy faaan vad jag är taskig mot mina biceps.. ger ju inte dem den bästa återhämtningen direkt!!!!
men de straffar mig för det också.. gör ont som faaan i dem (träningsvärk)


ja, shit vad ledsen jag var inatt när jag kom hem då.. :p

nu har jag tagit ett bakfyllebad.. så nu är man som ny igen..

vi ska åka till trollhättan först å greja lite.. sen ska vi till GBG å hälsa på mickes syrra Mias familj.. :)

ja, en dag i bil kan man väl sammanfatta det.. :p

glöm det om att jag inte känner mig välkommen.. det var väl en fyllegrej.. :p
var inget om att jag flyttar upp iaf.. :p

micke kommer bli arg om han ser mig vid datorn.. inte klar än ju..

aja, vi hörs..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0