snart jobba!


här har ni min kycklingburgare från igår.. schysst å göra en hamburgare mä en hel kycklingfile.. :)


inne i håkans raggarbil.. :)

                          insidan vs utsidan.. :p

är lite ledsen i ögat för att jag inte kan följa mä Håkan å dem på Go Getters i ulricehamn ikväll.. hade ju vart hur roligt som helst.. men jag ska ju jobba.. :(

*******************'
Jag å Micke tog bilen ner till knalleland.. latmänniskor!
gick in på gymgrossisten.. Philip hade visst glömt bort mig verka det som.. Men jag fick dem iaf.. :)
han sa att han hade magsjuka också kanske.. å det är jag inte så sugen på å få..
men han va söt.. ;-)

sen drog vi till Ica kvantum å handla.. :)

så här fullt vart mitt fruktfat.. :)
äpplen, bananer, clementiner, kiwi, passionsfrukt, päron, nektariner å vindruvor.. :)
lär ta mä mig lite till statoil ikväll.. man blir ju så himla sugen..
särskilt efter att man gett ifrån sig en god hamburgare eller french hotdog.. :p


ni får vända å vrida lite på datorn så ser ni dem.. :)
drar väl igång imorgon eller måndag.. :)

börjar bli hungrig nu.. blir pajen som jag gjorde i torsdags eller när det nu va.. :p

yves larock - rise up!
man blir så sugen på att hoppa hopprep när man ser den här videon alltså!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Fasiken va de e häftigt mä dubbelrep!! man va ju grym när man va yngre... kanske ska ta uppdet igen ska du haka på heheh

Kraaam

2008-09-06 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0