slödag!

idag har micke å jag en mysdag...
vi startade dagen mä lite morgongymnastik i sängen.. ;D
sen har vi käkat en frukost mä äggröra å en massa frukt.. å grönt te mä citron å ingefära..

slötittar på tv nu.. ska väl sminka mig å greja lite till jobbet också sen..

micke känner sig inte helt frisk.. :/
hoppas han inte smittar mig bara.. :p

snart blir det monty pyton-film på tv4film.. :)
om en timme.. så då hinner jag fixa mig.. sen lär man väl fixa maten till idag.. nå kött..
undra vad man ska äta till det?

jag har kommit på att jag är matberoende.. å då tänker ni - ja, men det är väl alla?
å då säger jag - ja, men inte på samma sätt som jag..
jag tänker på mat rätt ofta..
jag måste lära mig ATT MAN INTE DÖR AV ATT VARA LITE HUNGRIG IBLAND!
jag kämpar mot mitt matmissbruk hela tiden..
jag skulle lätt kunna äta hur mycket som helst..
men jag ska inte..


tjockbilder från förr.. :p när jag vägde 25kg mer..

de var stora förr, mina meloner.. :p
men de har minskat lite..
***********'

time to give this pretty girl a face for today.. :p
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: kkk

go bröst du ha fina bröst...

2008-09-07 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0