skakis som faaan..

jag gick ju till statoil.. Svart tjocktröja, linne å mina underbara mysisar..
Fattar ni hur jävla varmt det var eller? shit alltså..
Jag höll på å svettas ihjäl..
inte nog mä det.. på jobbet var det 27 grader.. 27 GRADER!!! å massa kö å mat å grejer-... jag höll på å svettas ihjäl då mä.. å jag var själv.. man blir ju lite nervis i sånna situvationer.. (eller hur det nu stavas)

sen drog ju vi å träna jag å micke.. Jag träna biceps å lite mage..
vart svimmfärdig efter träningen.. måste ha vart vätskebrist så mycket som jag har svettas idag..
fick iaf personligt rekord i en bicepsmaskin.. 21,25kg.. fast då använde jag båda armarna.. :) men det är rekord för mig.. goood work Linda!!!

på statoil hade de fixat kallskuret från ica.. massa kött i skivor å massa fina frukter å ett fat..
de andra åt potatissallad.. INTE JAG!!! :D
käka innan träningen så jag tycker inte att jag borde ha blivit så svag efter träningen.. men men.. bra nu iaf..

kissnödig som faaan.. druckit som en häst nu bara för det liksom..

kollar på filip&fredrik.. så jävla roligt.. :D

ja, då längtar man tills imorgonkväll då.. :D
statoilfest..
ska ju jobba 8-15 också.. mä jesper.. :)

fick 10932kr i lön.. :O
men då var semesterersättningen mä.. å jag lär ju hålla hårt i mina pengar nu!!! får ju inget nästa månad iaf.. :/
jävla skit!!!
viktigast är ju gymkort i gävle iaf.. :D
för micke å mig.. :)
resten är skitsamma.. :D
om vi nu får leva på bönor å ägg å rotfrukter? :)


6-pack ägg

aja, vi hörs imorgon..
håller på å funderar ut hur jag ska ha frillan.. som ni vet så är den ju under uppbyggnad!! :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0