pank!!!





jag jobba ju igår.. kollade schemat! min SISTA vecka på statoil!!!
Han har inte skrivit upp mig nå mer efter den här veckan.. :(
det var inte vad jag hade räknat mä..
jag kommer bli så pank! kanske får 2000 den här månaden och ingenting nästa!!! vad roligt.. :/
aja, jag har ju sprit och parfym.. haha.. det får väl jag leva på de närmsta månaderna.. :p
mån:16-20
tis:16-20
fre:16-20
Lör:17-24
sön:17-24

igår tränade vi bröst och triceps.. måste ha gått ut jävligt hårt.. vart slut efter en kvart kanske.. då skakade musklerna bara.. bra det då.. :p snabbt å hårt! :)
känns jävligt idag iaf..

vill ni se på bilder från svampskogen å käftpartyt eller orkar ni inte kolla mer på bilder på ett tag? :p

har adressändrat:
Fitness magazine
Body
Må bra

Har inte adressändrat:
Topphälsa
www.adressandra.se eller vad det nu är. :p men ska fixa det nu.. :)

****************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0