nyduschad

åååhh vad gott det var mä woken!! :D

afron var väl okej.. inte som jag trodde.. var mer styrka än jag trodde.. å mindre kondition.. men 168kalorier förbrukade jag under passet.. stängde av vid stretchingen..

var hos alex, vi kolla på lite bilder å lyssna på rocknroll.. :D
men han var lite ledsen.. :(
fick världens störta kopp mä te.. stor som faaaan..

sen drog jag iväg.. blöt som en trasa.. regna hela vägen ner..
tog farväl av anna å freja på eat också..

sen dansa jag ju mä julia å josefin..

var till statoil å satte upp min flyttlapp å sa hej då till therese.. <3

micke hade glömt bort mig.. :( han glömde att han skulle hämta mig.. men han kom så fort han kunde... :D

nää, tv resten av kvällen..
blir nog spinning imorgon..å en promis mä håkan.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0