nyduschad!

sådär ja.. då har man kört sin andra seriösa spinningklass.. :D

var härligt att cykla ner också.. soligt å fint som fan.. :)
och ja, jag tog några bilder.. :D

det finns blommor fortfarande.. :D (nere vid stadsparken?)

vid parken/busstorget

parken

å på vägen hem utanför friskis så såg jag ett fint träd.. :D


******'
åter til lträningen.. jag hade ju pulsklocka.. låg mellan 150-180 hela tiden.. brände 153kalorier på kanske 35min spinning.. på slutet är det ju stretch å så slutade vi lite före kvart i.. :/
så egentligen var det ganska lite..

jag ska ta en promis efter desperate tänkte jag.. :D
micke jobbar väl över idag mä så han kommer i kapp mä timmarna..

nää, nu ska jag läsa nån av mina tre tidningar som kom.. :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0