nervöööööööööösss!!!!!!!!!!!

himel å pannkaka.. jag är fan nervös..
haha..

ont i huvudet mä.. druckit för lite?
har micke lyckats smitta mig?

hur ska man äta innan ett spinningpass?
jag tror nog att jag käka för lite igår för å ha kraft?
käka havregrynsgröt å proteindrink nyss..
kommer jag å spy? vart det för tätt in på?

äsch vad fan, gå dit å trampa på bara.. :p


måste skölja bort sminket å sätta upp håret på nåt vis.. å ha på mig nåt linne.. :p
för jag släpper då inte magen lös än på några år.. :p

jag sa ju att jag skulle simma 3 ggr den här veckan.. hmm.. jag har inte hunnit simma en gång än..
kanske simmar tors å fre då?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Två timmar innan är bra! då har det börjat lägga sig!! Men drick MASSOR av avtten under passet då man svettas som en gris!!

Krams

2008-09-10 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0