min syrra...

min syster är en kändis.. :D

hon var mä i tidningen arbetarbladet & på deras hemsida.. :D

http://arbetarbladet.se/lasarnasab/namnnytt/1.130231

jävligt fin var hon på det kortet iaf tycker jag.. :D

******************''''
wanted var jävligt bra måste jag säga.. oväntade grejer hände hela tiden..

angelina va ju het.. ;-)

*******''''
Sofia har bestämt sig.. Hon ska köpa katten..  :D
***'''''
jag visste väl att jag hade glömt att köpa något igår.. köpte ju aldrig nån fönsterputs...
så det lär jag göra..
å hämta mitt paket i kiosken..
jag tror den innehåller fanta, är ju med i undersökningar på nätet å nu ska jag prova den på riktigt.. :D
*''''''''''''''''
vet ni.. man kan ju köpa mbtskor på blocket.. där kan de kosta så lite som 1000kr.. :O
måste gå till nån affär å testa storlekar så kan jag köpa sen (när jag har pengar)
:D
********'''
idag kan ju jag fixa eddie meduza-låtarna av skivan som jag fick låna av alex.. :)

Eddie Meduza- tonight
jag älskar Eddies engelska låtar.. då han är seriös..  :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: erica

Finns ingen bättre människa,

vila i frid eddie! <3

2008-09-20 @ 18:50:21
URL: http://ericaskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0