mickes uppdrag är slutfört!

micke har lyckats smitta mig.. :(
jag trodde jag skulle klara mig eftersom jag ju var sjuk före finlandsresan..
men NEJ, nu är det jag som har ont i halsen.. :(
ååå hhhh jag måste cykla nu.. :(

vill nu veta vad min bäjb hade fxat för överraskning?
Han bjöd mig på middag på Oliven
jävligt fin mat.. 3-rätters..
friterade bläckfiskringar mä aioli till förrätt
oxfilé mä kantarellsås mä dijonsenap å sweetchili å potatisgratäng (!)
valnötskaka mä glass å grädde!!!!


jävligt gott, å rätt många kalorier kan jag tänka..
men det får väl vara min onyttiga dag den här veckan..
idag blir det köttsoppa, för det brukar jag äta när jag är sjuk.. :(

glömde väga mig imorse också.. :p
men lika bra det, men är nog inte så mycket skillnad ändå..

kommer hem efter 13 igen!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0