måndag

fortfarande snorig.. störigt som faaaaaaan!
jag vill träna.. men jag ska inte..
kolla afrodansen till onsdag å den är redan full.. vad trött jag blir.. :(
kommer nog aldrig få prova..
vet att de inte har nån sån i gävle.. :(

vaknade halv11 idag.. :O
men behövde väl det då..

borde ju va pigg å springa runt å greja nu..

jag har funderat på en grej..
i alla träningstidningar.. ska man spara dem? eller ska man klippa ut alla övningar å recept å slänga resten?
blir ju jävligt tungt mä  alla iaf..

funderar på å gå ner till knalleland å shoppa lite tvätt å putsgrejer..
när ska man börja egentligen? det är frågan det..

aja, ska man göra något av den här dagen också då?
antar det.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Afro e ju skitball.. du får boka upp dig tidigare blink blink

2008-09-17 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0