kommer micke snart?

man måste förnya sig lite ibland..
vad tyckte ni om den blåa sidan?

jag testade att göra jordnötssås idag.. den vart nog rätt bra för å vara första gången..
smakade ju inte som den bästa som finns på woki woki i gallerian nian i Gävle.. men den dög.. :p
kokosmjölk, jordnötssmör (bara krossade jordnötter från hälsobutiken life), salt, lite soja å lite chili och cayennepeppar..
värmde bara upp det.. sen var det klart..

jag gjorde mat, det var det ända jag gjorde.. Min lilla latmask!

ska nog försöka få mä mig micke å handla lite sen..

nu är det simpson på tv..
hörs kanske lite senare.. inte för att nåt roligt säkert har hänt då heller.. men ändå.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0