kom igen nu Linda!

ja, då är det måndag.. sista måndagen i borås.. :O
den här veckan måste jag iaf säga hej då till:
*Therese
*Lisa
*Julia (å kanske josefin?) på afropowerdancen imorgon??
*Håkan, (en promenad på onsdag)
*Alex måste jag också träffa.. lämna tillbaka skivan.. :p
*Anna också ju.. :p

jag har nog inte riktigt fattat att vi bor i gävle nästa vecka.. :O
oj.. *thihi*
näää, men det blir ju hur roligt som helst.. undra om man får nåt jobb??!!!


den osminkade sanningen!!!

idag ska jag torka sista fönstret!!
packa mina böcker!!!
damma bokhyllan å ta ur hyllorna!!
Frosta av frysen??!!!
nånting mer kan jag väl göra idag.. vad då?
packa kuddar&kolla i skåpen å göra rent dem som är tomma!
packa alla galgar kan jag också göra.. det lär ju inte va så svårt.. :)

ja, då har jag en plan..
DO IT!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0