kebab?

ojdå, vad klämde linda i sig nyss?
Jo, kebab... från Borås kebab
de har jävligt god kebab där utifall att nån undra... :D

träffa josefin ute på vimmel.. vi va på förfest hos anna..
självklart spydde jag.. vad ä en förfest utan spya?
(men ingen annan märkte..) :D
hahaha... :D

drog hem från krogen utan att nån märkte..
får jag ingen uppmärksamhet så drar jag..
varför ska jag va kvar då??? det är det väl ingen som är ändå?
vimmel har jag aldrig vart på förut.. det var rätt schysst.. nån som beställde ett helrör.. å linda drack 2 groggar av den.. hon tackar aldrig nej!!!!


före

efter

å vid hemgång.. eller jag är till och med hemkommen!!!
höll på å dö på bussen.. kissnödig som faaaaaan.. men jag klara mig,, :D

rätt dragen nu så vi får se om jag kommer ihåg det här imorgon.. :p
kan då stava rätt bra iaf.. :D

4-5 kommentarer av okända.. det var roligt.. :d
ja, 50-talsinspirerat!

aja, puss hej
(min pojkvän svarar inte!)
haha..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0