JAG VANNNNNNNNNNN!!!!!

hörrni, jag vann ju!!!! :D fan vad glad jag blev alltså..
sopa banan mä fighterbabe eller vad hon heter som också ville vinna..
ja, fy faaan vad bra jag är.. :D haha
var tvungen att ringa till Micke å dela glädjen mä han.. :)

han berätta att bruden som kollade på lägenheten flyttar in precis efter oss så vi slipper betala en månadshyra i onödan.. :D shit.. livet leker ju nu.. :)

vill ni veta vad som var i paketet i går?
jag förstår att ni är nyfikna.. :p

det var ju duogrips som man fick från Body om man förlängde premunerationen. :)
men de luktar helvete!

The new way to train! DuoGrip...

  • låser enkelt och snabbt ditt grepp i alla dragövningar
  • ger maximalt grepp i underhandsfattning
  • ger handleden support i alla pressmoment



när jag ändå var vid kiosken så köpte jag lotter, men inte vann jag nå.. men jag kanske bara kunde vinna en sak igår.. å jag VANN JU STAVAR!!!! :D

ja, vad händer idag då? jag ska tvätta.. fundera på vad vi ska äta.. lutar åt nån paj.. men har inge bra köttaktigt jag kan stoppa i.. kan man verkligen göra en vegetarisk? :|     so not like me.. men ja, man lär väl testa nåt nytt.. är ju ändå ägg i så lite protein blir det ju ändå.. :)

Ska kolla om det är svårt att göra pepparkaksdeg själv.. för håkan ville att jag skulle baka 2kg åt han.. haha.. :p
han har väl nån sjuk fantasi han ska leva ut antar jag? :p hahaha

grym träningsvärk idag också.. men jag gav verkligen allt i tisdags så jag förstår varför.. :p
idag blir det nog axlar å mage..
jag undrar verkligen när jag ska börja mä mer konditionsträning??!!! - latmask!!
ser ju ut att bli fint väder.. kanske ut å springa lite nu? :)

jag å micke hyrde en film igår.. Jesse James mä Brad Pitt.. den var jävligt seg.. hände inte mycket.. men den vart rätt bra på slutet..
vi kollade på idol mä.. :p

havregrynsgröt å proteindrink till frukost idag.. :)
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

längtar tills ni flyttar till gävle å jag kan träna med er:D

2008-09-04 @ 18:19:25
Postat av: Fighterbabe

Grattis! Ja, sopa banan med mig, fighterbabe eller vad jag nu heter... Ja, det var väl fler än mig som du tävlade emot?

Hade inte räknat med att vinna heller, skulle bli lite dumt eftersom jag vann förra motiveringstävlingen...

2008-09-04 @ 21:31:42
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0