jag överlevde!

jag lever.. :D
fy faaaan så svettig jag blev.. :)
var nog lätt svettigast på hela passet..
vi var väl en 20 pers kanske..

ledaren va snäll å hjälpte mig att ställa in cykeln.. :)
han var bra.. prata å peppade.. hade nog önskat att hon på danspasset också hade gjort det lite mer..

nu har vi duschat å käkat.. jag käkade en lite portion fullkorns-makaroner å lätt-kesella blandat mä tonfisk å kryddor..

nu ska jag ta det lite lugnt.. :) just nu känns det som om jag vill ha en vilodag imorgon.. :p
vi får väl se.. för i helgen blir det väl vila.. vi ska ju till trollhättan..

undra vad micke har hittat på för nåt till ikväll.. så jävla nyfiken..
jag ska va sminkad å finklädd..
ska vi ut å käka?
kan ju testa å laga mat till ikväll får vi se om han äter nåt.. *thihi*
han sitter ju å läser vad jag skriver nu.. :p
men han säger ingenting.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0