heeeeeeeeeeeeej!

jag gör inte min sista dag på statoil idag heller.. :p
therese passar på å tar ledigt nu hon.. haha.. :)
26september ska jag jobba för henne.. :)
sen skulle vi ha min avskedsfest på kvällen.. :)

danspasset var roligt.. :D svettig som fan.. men hade dubbla tröjor också.. :)
å jag är en varm person av mig.. gick ner till friskis så jag fick min dagliga promenad också.. :)
55min höll det på.. 15 låtar..
swing fick vi dansa lite.. :)
mest samma grundsteg i varje låt liksom.. å hon pratade inte hela tiden så det var lite svårt å veta hur man skulle göra..
men hon peppade lite på slutet där..
men jag ska nog gå nästa vecka mä.. då borde jag hänga mä mer.. även om det gick ganska bra idag mä.. :)
ruslana - wild dances..
tror jag vi dansa till.. ddet måste ha vart den.. den var det lite power i..
fan vad jag vill testa afron imorgon då!!!!

nää, lär göra mig i ordning  för jobbet nu.. kan ju inte se ut hur som helst.. right? :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0