godmorgon :D

tropic thunder var lite av en besvikelse faktiskt..
jag trodde den skulle va roligare.. även om man skratta lite då och då..
men den var väl okej.. den dög väl.. :p

vad händer idag?
Jo, det ska jag tala om! Linda har ju vart lite frånvarande i sin träning här nu ett tag.. Vart sjuk å så.. Å de 2 senaste dagarna har jag väl kunnat träna.. men är väl bäst att bli helt frisk först..
Ikväll (om man kan kalla 16.00 för kväll?) så ska jag på Danspasset. Ska gå ner till friskis också.. så det blir bra.. :)
kanske ska leka mä Håkan idag också.. :) vi skulle höras iaf..
Micke skulle hämta mig kl17.. han skulle jobba över så det blir bra tajming.. :)

nu är det bara en vecka kvar till den stora premiären!
Desperate Housewives
fan vad roligt det ska bli.. :D

Imorgon ska jag spinna mä Niklas kl 12.
På torsdag ska jag testa på cirkelträningen mä Patrik kl 11....
fredag blir det vila... ska jobba och sen är det ju statoilfesten! :)

nu kör vi lite swing så här på morgonen så vi kommer igång!
(shit vad jag längtar tills i vår då jag ska gå på kursen!)

Cherry poppin daddies - zoot suit riot
Bra låt va? :D

nu ville håkan att jag skulle cykla till han.. :O
får se om jag hittar.. :p det är inte säkert..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer mssa första avsnittet av desperate... jag döööör!!! (ska jobba)

2008-09-23 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0