freeedag å regnet bara öser ner

fick ett inlägg av anonym: han sa att jag nog behövde stavarna bäst..för jag är tjockast.. :p
å det är väl klart att jag gör.. :)
kör ju så jävla lite kondition.. blir ju så att jag å micke har kommit in i gymmet nu, det blir så svårt att bryta sina vanor å gå på nåt spinningspass eller något..
men nästa vecka ska vi köra kondition 3 ggr i veckan.. i 4veckor ska vi köra.. till vi flyttar till gävle.. å då ska vi köra igång mä 10veckors bygga-muskler träning.. :)
jag hoppas verkligen att det bara är att byta friskis så vi inte behöver köpa nytt gymkort på en gång.. :/

****************************
jag masa mig runt långa sträckan igår.. men det gick faan inte fort.. gick som en gammal gubbe mä blöja ungefär.. haha.. sån jävla träningsvärk  så det inte är klokt.. har väl blivit lite bättre idag.. men hemskt att sätta sig ner på toan every time.. *suck*


de här jävla äcklena kommer JAG INTE ATT SAKNA när jag flyttar till Gävle.. ååhh fy faaan vad jag hatar dem!


fåglarna var inte rädd för mig igår..

hann ju ta lite bilder igår när jag inte gick så fort.. haha

********************'
idag ska vi träna biceps å rygg..
jag testa att käka gröt mä en äggvita i.. men den vart nog inte tillräckligt varm så det vart slimigt.. inte så fräscht.. :p
men vart ju lite mer innehål av proteiner då.. :)

sen ska vi på jensen å käka.. jag ska käka kyckling å grönsaker..
har ju en gratis middag där jju.. bäst att utnuttja den innan vi flyttar..
sen ska jag jobba 16-20..
å sen ska vi på bio.. :) Wall-E...

*************'
ni vet väl vem som har suttit här å klagat över att hon kommer bli pank här framöver?
vem fan tror ni handlade ett par svarta mysisar igår på team sportia när det var medlemskväll för friskistränande?
349: men jag fick ge 279: tror jag..
jag kommer älska dem till döds.. :D
kollade på regnjackor också.. känns ju jävligt dumt att jag inte köpte en eftersom jag ska gå till friskis å det spöregnar.. :/

jag kunde ha fått 20% på MBT-skor, men jag chicka ur.. har ju inge pengar.. dumt att köpa dem då..
*******************
undra vem jag jobbar mä ikväll då? hoppas det inte är den nya.. haha..
de gillar inte henne.. haha.. :p bra, för då komemr de att sakna mig..
*****
nää, nu ska jag boka biljetter..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: hakeman

"Anonym" har nog hemorojder och måste avreagera sig på nått...

2008-09-05 @ 15:27:40
Postat av: Fighterbabe

MBT-skor är SKITbra! Jag har såna, men du får ge dem ett par gånger innan du kan gå ordentligt i dem...

2008-09-06 @ 02:10:23
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0