fortsättning.


trubaduren för kvällen.. där spenderade vi mest tid i tisdags.. han var bra!

vi träffade folk från Holland, Canada å Tyskland! Vår engelska var på topp!!! haha :D

jag på toa!                                                                                                                  cosmopolitan!

jenny porra i hissen!      jag

sen kom vi till finland! vi skulle möte John, crille å Micke.. :D

jenny i Finland                A-Lisa                                jag

vi träffa på dem på marknaden.. sen skulle vi gå å leta vårat hotell! :)
min väska var tung redan då.. :p

raggarn downtown :p      M fråga efter vägen!      Crille å Johns rygg :p

vi hittade till slut!

                     de spanar in hotellet                                         provsitter soffan vid hissen!
sen gick vi ut på stan!


jenny testa klänningar!   A-Lisa köpte böcker åt mormor å då hamnade hon rampljuset! nån som intervjuade henne å knäppte kort! :)

vi käka kebab å ris på silverfat!

mönstret i hissen var fint!

Den här bilden tycker jag blev jäääääävligt fin!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0