filip&fredrik!

sådär ja.. då har man levt ännu en dag i sitt liv! :D

den har vart mycket underhållande kan jag säga.. :)

jag cyklade ju till Håkan.. fy fan vilken mördarbacke han hade i närheten av sig.. den va lite småjobbig... :p
det var inte det att den var lång men rätt brant.. :p

hos håkan så höll han på å fixa tvätten.. sen drack vi kaffe innan vi tog en promenad.. typ en timme.. :D good work!
Vi gick till en sjö å vände..

sen hjälpte jag han koka ris.. :p det vart nog bra till slut..
sen brände jag av lite mp3låtar från håkans dator.. han hade rätt mycket.. :D

sen drog jag till friskis!



cykelvägen på väg från Håkan till Friskis... :)

Jag var inte taggad till å dansa kan jag säga..
men det var roligt när vi väl kom igång.. :)
swinglåten är jobbig..
sen cykla jag hem..

micke å jag har duschat, haft sänggymnasik å vart å handlat på willys..
vi gjorde jordgubbsmilkshake på jordgubbar, mjölk å lite honung å vaniljsocker..

jag måste hitta vaniljextrakt så man slipper ha vaniljsocker å sånt i.. vart hittar man det då?
sen lär jag ju köpa bakepro också.. :) men det vet jag ju vart man köper!


Jennys låttips för kvällen!!! :D

Johnny Horton - i´m a one woman man

vet ni vilken nyhet jag fick idag som var bäst???!!!!! :D
Nästa vecka skulle hon som har hand om dansen vara borta... Gissa vem som då skulle ha det?
Helena som har hand om afron..
Så hon ska köra afro powerdance på tisdag.. shit vad lycklig jag är.. Jag ska få prova afro.. :D
JAG SKA FÅ DANSA AFRO!!!! weeehoooooo!!!!

nu kollar vi på filip&fredrik.. men det kanske jag sa först? nää, men nu sa jag det... :p

Anonym: fan vad hemskt att missa desperate.. men du kanske kan kolla på söndagen, brukar väl gå repris då? :)

aja, ska kolla hur det går i hockeyn.. jag har ingen aning..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0