det känns som

det känns som om jag ska börja gråta!
skickade ett mejl till friskis i Gävle
Hej hej!
Jag undrar om det går att byta från Friskis Borås till friskis Gävle och träna med samma kort?
Jag och min kille ska flytta upp dit i oktober och våra maxikort går ut nästa år i januari.
 
Med vänliga hälsningar Linda


****************'
fick 2 mejl tillbaka :

Nej tyvärr. Det går inte. Varje F&S förening är enskild.

Däremot kan du/ni träna till medlemspris 40.-/gång hos oss.


Hälsningar

Friskis&Svettis Gävle

********'''
Hej Linda! Era träningskort från Friskis&Svettis Boås gäller tyvärr inte hos oss i Gävle.   Med vänlig hälsning, Henric Friskis&Svettis Gävle

*************************'
det betyder att vi går miste om 4 jävla månader på våra kort..
törs ju inte sälja dem heller.. de är ju skrivna i våra namn..
fan va dåligt.. vad ledsen jag blir.. :´(
men träningskort måste vi ju ha.. vi tränar ju 5ggr i veckan!!!
kan ju inte leva utan det!

FAN FAN FAN!
bäst jag går å pussar lite på micke.. bara träffat han en snabbis idag ju.. :(

förresten så va det en utlänning som råragga på mig idag.. han kysste min hand (jag sköljde den mä desinfektionstvål)
han ville äta middag mä mig imorgon..
han tyckte jag hade en fin blomma i håret!

haha.. :D
everybody wants me! but only one got me!

heeeeey bruden, har du bra självförtroende just nu eller? -- hell yeahhhhhh!!! :p
(kanske lite för bra)


nu ska jag sova.. puss hej

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0