bilder från dagen!

Fantaundersökning!



jag fick 6 små flaskor (33cl)

och lite papper som jag ska fylla i.. mina åsikter om hur det smakar, när jag dricker den å så..

jag idag!
*********************'

 lasange mä skinka
lasangeplattor (jag har fullkorn)
skivad skinka (jag köpte färdigt i små bitar)
mjölk (lätt körde jag)
ost (17% herrgård användes)
smör
mjöl
purjolök
salt, peppar, oregano, paprikakrydda

jag började med att göra en sås på typ 50g smör som fick smälta, sen rörde jag ihop det mä 3msk mjöl ungefär.. å så hade jag i 5dl mjölk typ.. :p lät det koka upp å så ställde jag bort den..
tärnade lite ost å hade i + kryddorna..
sen hade jag lite fett i en form, sen sås, sen skinka, sen pastaplattorna, purjolök (skivad) å varav igen..
kan ha den i ugnen i 40min på typ 225 grader..
det blev väldigt gott.. och gick rätt snabbt att göra.. :)

and that whats for dinner tonight! (ja, jag har kollat på rachel ray som by the way är bra) ;-)
*************'
ja,
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0