torsdag?

haha, ja, idag är det nog torsdag va? :p
hade mobilen i morgonrocken så ade ingen aning om när jag vakna..
men har ju klivit upp 8.30 hela veckan å gissa när jag vakna.. joo, 8.30

jag å kristin ska gå en sväng idag.. :)

vi träna aldrig igår.. haha.. micke sov i 3 tim å jag låg i badet i 2.. :O bytte bara vatten 1gång..
vart helt chockad..
ullis ringde.. jag frågade hur mycket klockan var när jag hörde jenny säg - men varför har du inte sagt att det har börjat? (bonde söker fru)
så  då var det bara att kliva upp å titta på det..


sen kollade vi på ghostship..
nån mer som såg den?
den var lite småläskig tyckte jag.. :)

Mipi: jag köpte aldrig byxorna.. no money honey.. :(

nää, nu lär jag fixa mig om jag å kristin ska gååå...

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0