torsdag :O


jag idag!

jag håller inte så bra koll på dagarna just nu känns det som..
bara jag vet när det är nästa onsdag 13.30.. då är det ju arbetsförmedlingen..



Lionel Richie - hello
den här videon va ju lite gullig.. ;-)

nää, vad har jag haft för mig då? gick upp vid kl 9.. har gjort köttfärspaj mä kantareller i.. väldigt god om jag får säga det själv.. men det tycker väl säkert inte micke?! :(
Väntar på Ina.. hon skulle ta 14-bussen.. får väl se när hon är här då.. mitt i desperate säkert.. :p
Tänkte göra en hallonpaj till henne.. men måste gå å köpa mjölk om hon ska få det.. till vaniljkräm.. men vi får se.. :p
själv ska jag nog göra en smootihe.. men det kanske hon också vill ha..
Men micke blir ju mer än glad om han får hallonpaj.. å då räcker det till jenny när hon kommer imorgon också.. :D

vi fick inflyttningserbjudanden idag.. 2biobiljetter gratis per person.. 2biljetter till hockeyn gratis.. å fjärran höjder fick man bada på gratis.. säkert mer också, men jag kommer inte på nu..
men fatta vad schysst.. :D utnyttja!!!
Micke sa att Sandvik hade massa sånna erbjudanden också.. inte gratis, men billigare.. :D
jag gillar billigt.. :D

nää, vad ska jag göra medan jag väntar på ina? pajen och städa lite? ja, kanske det.. :)

är det ingen som har ett dreamteamlag? det börjar ju idag.. å det är bara mina 2 lag å en till i min liga dreamligan
hoppa gärna in i den.. :)
det blir ju roligare då.. :p

aja, puss hej

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0