premiärbad

mmm.. nu har jag invigt vårat badkar..
det var skönt.. :D
hade lermask på också.. :)
får onödigt mycket finnar å jävelskap just nu.. :|


det här gjorde jag igår.. för jag va sugen på choklad å mina föräldrar hade ingen 70% hemma..

 chokladfluff!

2mskvatten
kakao tills det blir lite tjockt, kanske 3msk eller något
lite honung, ju mer honung du har, desto onyttigare blir det.. :p

gott när man har slut på the real deal.. :p

*************'
igår hemma hos mina föräldrar:
slappdag? - öhhh, ja verkligen !!!

Mamma                           Micke                                 Jenny

***********'
Dagens middag
Fisk mä qinoua, broccoli å gurka
1paket fisk (jag hade alaska pollock)
3dlcreme fraiche (mer om man har mycket fisk å vill ha mycket sås)
1msk tomatpure
salt&peppar
10cmpurjolök

sen blandar man ihop creme fraiche å tomatpuren å kryddar..
sen häller man såsen på fisken som redan ligger i en ungsform.. å har på purjolöken..
in i ugnen i 225grader tills det är klart.. 40 min??
sen äter man det mä qinoua, broccoli å gurka.. mmmm.. :)

Middag för 2..

Micke B mätt å belåten?

mysigt värre mä ljus å grejer.. :)

aja, nu vart jag lite sugen på något att äta.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0