nnäääää

hmmm.. desperate, vet inte vad jag ska säga..
var ju hur spännande som helst..
fast först börja jag böla när tom sa det där till bög-paret.. det var gulligt..
men sen vart det ju spännande..
sen flytta de fram 5år.. jag vet inte om jag tyckte om det riktigt?!
jag är så rädd att serien ska flippa ur..
ja, den som lever får väl se nästa vecka? :p

vi tränade rygg på gymmet..
det är nog den tråkigaste muskelgruppen alltså..
men nu är det gjort för en vecka.. :)

ska man gå å sova då?
christine är ju slut nu också..

imorgon ska jag leka mä Kristin.. :)
å till arbetsförmedlingen.. :/ det är ju mindre roligt..
känns rätt deprimerande just nu.. ännu mer när man läste papprena jag fick där i förra veckan..
fy faaaaan.. usch.. :(

vad ska jag ta mig till??
får sova på saken..

just shoot me! :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0