miljontals mä folk!

shiiiiiiiiiiiit vad mycket folk.. :O
tror fan det var en miljon..
nää, kanske inte, men det kändes så.. de hade byggt alla montrar/diskar i entren på läkerol arena.,,
helt idiotiskt.. en liten rund ring mä företag på båda sidor.. alltså en stor ring å en liten i mitten..
massa folk å papper å cv:n å grejer..
hela busslaster kom.. åååhh fy faaaan..

jag hade ju inget cv mä.. :/ 
det var ju lite dumt..
 
Åkte ju mä Ina å melle.. det var trevligt..
å säg å berätta hur bra jag är.. beröm mig!!!
vet ni vad jag gjorde?
Vi skulle käka på max tydligen..
Jag tog en kaffe å deras fruktsallad (som såg godare ut på bild än i verkligheten :( )
medans de andra tog hamburgare å strips å ostdip å grejer..

var jag inte hur bra som helst..
gooooood girl!

micke är sur..
på en vägg!
är å köper en ny borrskruv.. den andra gick sönder..
när han är på dåligt humör så blir jag också det.. haha..
så sjukt..

vi hade besök också.. Peter, Markus å Sandra kom förbi en sväng.. men tyvärr va jag på max då.. missa dem nog precis.. :/ det va ju synd
De ska ju på rockkryssningen idag..
de kommer nog ha jävligt roligt.. :D

nu kom micke..
lär väl fortsätta..


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin lägenhet :)

2008-10-13 @ 00:48:06
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0