måååååååndag


så här vart jag å se ut idag.. :O

ja, vi fick besök idag.. min mamma å syrra var lediga.. de ville ut å se sig omkring lite.. :p
vi har ju fixat rätt mycket.. så de fick checka in våran lägenhet..
å så kom de mä en massa frysta saker..
*kantareller
*blåbär
*hallon
*2 paket mä kotletter
*lingon
*å lite äppelmos.. :p micke får väl äta..
det tackar vi för..

vart å shoppa billig kyckling&köttfärs på willys så nu jävla är frysen laddad till max..
lär väl göra lite fler shootsglas också.. haha.. utifall det kommer många på inflyttningsfesten.. :p

jag baka muffins tills de skulle komma.. gjorde först vanlij sockerkaka-smet i några å sen blanda jag i kakao i resten av smeten så blev det chokladmuffins också.. lätt som en plätt.. å det verka då som om de blev goda också..
tror micke käkade 8-9st.. haha..
jenny kanske 5 å ullis 2..
själv tog jag några bitar mörk choklad å doppa  i kaffet.. hur gott som helst.. :D


sen drog vi till ikea.. ullis skulle köpa lampor..
vi köpte en hylla att ha dvd&cd-skivorna i..
å en duk att ha över å en lampa att ha på..
för jag tycker det är så fult att ha dem synliga.. jag tycker inte rummet blir lika snyggt..
å micke vill verkligen ha dem i samma rum som tv:n är i..
jag skulle lika gärna kunna kasta dem.. :p

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska träna.. just nu känns det som om jag vill köra mage i hemmet.. alltså inte gå till gymet.. men micke vill köra triceps + bröst.. vi får se vad det blir..
imorgon danspasset kl 18 på fjärran
på onsdag aerobics 1 kl 19.30 på torget..
båda dem ska jag gå själv på.. micke ville inte följa mä...

vi spinna ju igår iaf.. skönt som faaaaan..
209 kalorier i onsdags å 208 kalorier igår.. 2 olika bas-pass körde vi då..

nää, har man skrivit av sig för idag då?


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0