lekdag mä kristin.. :D


såhär ser jag ut nu.. men smycken då? å vad ska hända mä håret?

ja, vad ska man hitta på mä hårhelvete?

lyssnar på black knights... jävligt bra ju... :)

varför ringer klockan alltid när man sover som skönast?


förresten så har jag börjat fatta lite nu..
Hädanefter ska jag inte köpa något som innehåller E-grejer i innehållsförteckningen..
förutom om jag ska va onyttig då.. men det ska ju inte hända ofta..
så nu är det fet grädde å fetaste creme fraichen som gäller..
igår handlade vi inget mä E i innehållsförteckningen...
tänkte köpa crabfish på willys, men tji fick jag.. den innehöll också E..
köpte lax å jordgubbar istället.. :p
allt innehåller ju E... allt man trott är nyttigt..
så nu får man verkligen börja äta mindre av grädde å creme frachie.. annars blir jag väl tjock igen!!!!!
å så gäller det ju att tänka på härdat fett.. det är mycket man ska ha i tanken.. det är inte bara att köpa ju.. å fy faaan vilken djungel..
om du inte vet vad som är i varan - köp den inte!!!   <<< det mina vänner, är mitt nya motto!


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0