jag är lite mör...


här har ni min fina smyckesupphängning

jag är så jävla nöjd över den.. matchar sänggaveln å hur snyggt som helst blev det.. ordning å reda.. :D men jag får nog ingen löning på fredag.. :/
nää, men det kosta väl 29+39+19+19=106kr ungefär på ikea.. :D
är väl egentligen köksupphängning.. men det vart så himla bra.. :)


vardagsrummet.. snyggt mä spegel över soffan.. barbordet&tp´s tavlor.. :)

vi tyckte det var så krångligt att få dem raka å på mitten mä barbordet å så så vi satte dem så här.. haha..
men det blev ju bra det också.. ;-)

utsikten är ju fin.. å vi har ju en balkong därutanför.. :)

hyllor.. vi kör på lila i vardagsummet just nu.. få lite färg.. :)
är ju vitt på väggarna så man kan ha i princip vilken färg man vill.. :p

här ser man in i hallen från vardagsrummet.. min träningsboll har hamnat på stolen som han som bodde här före lämnade.. :p

skorna på hatthyllan å mössor å handskar i skohyllan? ja, ni ser rätt.. vi gjorde tvärtom.. :)
å äntligen hittade vi ju krokar i söndags.. på clas ohlson, svart smide.. klassiskt och tidlöst.. tack håkan.. (köpte dem för presentkortet) ;-)

grön-randiga tapeter, känns lite mumindal.. :p det som fattas här inne är en spegel och något mer som vi inte har kommit på än.. något på väggen iaf.. :)
hallen är ju den centrala delen.. man kommer in i alla rum därifrån.. 5 dörrar.. ut, sovrum, toa, vardagsummet å köket..

här har vi toan.. fräsch som faaan.. :) helkaklat..blomman passa ju så jävla bra därinne.. :D hoppas den kommer att trivas där också.. :p

våran designervåg som inte funkar just nu.. *panik* har ingen aning om vad jag väger just nu.. jobbigt värre..
tänk om jag är tung.. :O



nu vart det kanske lite mörkt här.. men det här är vårat sovrum..

så himla fin säng alltså.. skön också, men mest snygg.. haha.. :)


köket har vi här..

jag vill ha brunt på väggarna vid bordet.. så det får bli bruna tavlor å grejer sen.. när jag vet vad jag vill ha.. :p
är inte vidare förtjust i lampan som hänger där nu, men den får duga så länge..


först tänkte vi sätta upp de här guldiga underläggen på väggen, men det ska nog va brunt där.. för annars blir det ju ljust ändå.. :p

jag håller på å gör en gelehallon-shoots till inflyttningsfesten..
få se hur den blir då..

jag har iaf kommit på hur jag ska va klädd.. jag tror inte mickes kompisar kommer anstränga sig nå vidare för å klä ut sig vilket gör mig oerhört besviken.. ohyffsat att komma till en maskerad utan att klä ut sig tycker jag! så jävla trååååkiga å konservativa..
men vi får väl va glad om nån vill komma när de lär åka en bit.. *suck*
men jag räknar mä att alla härifrån ska va fina å utklädda iaf.. ;-) så jag kan bli glad å ingen slipper skämmas för att de är utklädd..

nää, lär väl fixa å göra fint.. kristin kommer ju om en timma..
lär klä på mig å sminka å kanske försöka mig på att diska..
gick ju upp kvart i 8 idag. .:O så tidigt har inte jag vart uppe på länge.. haha.. gjorde ju frukost till my love.. hans första dag på jobbet.. men skicka inte mä han nån lunch, han får köpa något.. chefen sa att de skulle ha en heldag.. låter ju inte som om de kommer att jobba då.. å chefen käkar nog ute varje dag, eller vad tror ni? :p

aerobics ikväll.. kör nog ingen benträning före.. är som sagt lite mör i krppen från den hårda träningsdagen igår.. :p

maja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0