fortsättning...

*barbord <<<<<<< ja, ni läste rätt, vi har äntligen köpt ett barbord.. :O
*en glasburk som jag ska utföra ett expriment i.. :)

tror det var allt vi köpte på ikea..

sen köpte jag gardiner till köket på rusta.. bruna vanliga för 129.. bra pris fö å va hyffsade gardiner.. :p

ja å sen lite tvål å sånt där..

så nu har vi gardiner i vardagsrummet och köket..
men i sovrummet lär vi ju sätta upp fästena först ju..

************'
jo, Jag å Micke å Maja umgicks mä varann hela dagen igår nästan.. :D
Hon följde mä oss på shoppingtrippen å sen hyrde vi film..
Min brors flickvän; den var rätt bra.. trodde den skulle va lite roligare.. men var väl mer drama än komedi..

sen kolla vi på tv å snacka lite å så..
dipp&grönsaker å egenpoppade popcorn käka vi.. nyttigt å gott.. :)

micke kom å la sig i sängen vid halv8.. haha.. jag fråga om han gick å la sig då.. men han hade visst somnat på soffan..
**************''
jag har käkat frukost..
ska väcka micke så han också kan få göra det.. sen ska vi borra en massa..
ska följa mä maja på stan också.. :)
ska kika efter fästen till barbordet.. bra om vi kan fixa det idag..
vet 2 eller 3 smålampor som skulle passa i vardagsrumsfönstret som finns på indiska också.. få se om vi köper dem..
sen kan jag kika efter något att ha på väggen i vardagsrummet (en tavla på fondväggen)
sen på väggarna i köket vid matbordet..
sen är det ju de här krokarna som vi aldrig kommer överrens om vad vi ska ha,, :p

ja, det är väl typ det.. :)

sen blir det ju spinning vid kl 17..
det får vi ju inte glömma.. :p

nää, nu ska jag väcka micke så vi får något gjort idag..
kl12 ska vi på stan..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0