back to town


söndagkväll - den osminkade sanningen

ja, då var vi tillbaka då..
Igår så var det väl lugnt.. Bakade blåbärsspaj till folket..
Min faster å hennes karl kom.. å så kom min morbror Juha på besök också..
trevligt..

sen kollade vi på dansbandstävlingen på 1:an.. Ett topp-program enligt min far.. :D
haha.. ja.. :)

tittade på "på smällen"
sett den förr, men den är bra..

jävla träningsvärk i magen min.. tränade ju den å biceps igår..
känns kan jag säga.. :D

Vi är upp i 14st på festen nu iaf..
5st av Mickes kompisar från Trollhättan.. :)
Maja tog beställningen från Bodega idag.. Jag beställde

den här kronan..
tänkte va mörkrets drottning

imorgon ska jag tvätta mellan 10-13... fan vad booooring..

nu är vi 15st på festen.. Jenny besluta sig för att klä ut sig också.. :)
trevligt som satan.. :)

ja, kul.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0