äppelpaj!

jag har inte hittat sladden som ska länka samman min mobil mä datorn så ni får vänta på bilder.. sorry!

idag har jag packat å grejat.. micke va uppe kl halv6 å kolla på motogp så han sov lite sen.. så jag fick plocka själv..
men det börjar se ut som ett hem nu .. :)

igår:
vi var ju på ikea igår å kika på utbudet å köpte hyllor.. ni ska få se vad vi ska göra mä dem.. :p
på kvällen var vi på willys å handla.. å jag är ärlig å snäll.. hittade en plånbok i en kundvagn å jag lämnade in den.. :p utan att ta några pengar eller så.. :p
även om det hade suttit jävligt fint.. :)

idag:
vi testa att hänga upp gardiner, men vi har för korta stänger till köket å för fula gardiner till vardagsrummet.. å i sovrummet finns inga grejer skruvade i väggen så man kan inte ens hänga några där än.. :p
så vi har en del att köpa/låna där kanske.. :p

sofia var hit en sväng. visade henne runt.. sen följde vi mä till henne å hälsa på hennes bäbis.. kattungen mimmi.. så himla söt.. å liten å söt å söt... :) å lite busig var hon allt också..
knäppte kort som ni får se så fort jag hittar sladden.. :)

sen var vi över till maja som bor precis bredvid sofia.. kollade hur hon bodde.. är ju likadan lägenhet som vi har..
hon hade finare färg på tapeterna.. men toa-fighten vann vi.. :)
vi har ju bara vita tapeter förutom i hallen då vi har grönrandigt..

sen gick vi hem å greja å så.. käka..
å så gjorde vi äppelpaj.. vi hade bjudit maja å sofia till kl 18.. :)
de kom prick.. haha.. :D

det var verkligen trevligt..
på fredag blir det vin å ost&kex.. mysigt värre..
micke undra om det var en tjejkväll eller om han också får komma.. men det får han väl.. bara han dricker vin va? haha.. :p

nu är det väl rätt lugnt här.. ska gå å ta mig något att äta.. :)

imorgon ska vi fixa träningskort å kolla runt lite på stan.. :D

vi vet inte vad vi ska hitta på för något i rummet.. å sen är det lite smådetaljer i hallen också.. vi får fortsätta fundera.. :p

Brynäs bara vinner!!!!!!! :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

klart micke ska va mä! haha..

kom på att stefan jobbar helg när ni har halloweenfest... utifall jag glömmer säga d sen:P

2008-10-06 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0