å plötsligt ont i magen!

åååhhh vilken trevlig kväll..
vi gick till maja vid 19..
käka lite gott å sen gick micke å mötte jenny så kom hon också.. :)

satt vi där å prata å myste å kolla på idol..
sofia hämta mimmi så hon fick springa av sig i den stora lägenheten också.. :p


De jag har haft en trevlig kväll mä var:

Sofia&kristin                     Maja&Jenny                   Micke                                

Mimmi

Ego-bilder lär vi ju också ha.. :)



i like being white.. :p

att man aldrig lär sig.. jag som skulle va så duktig å käka en massa frukt å lite ost å lite kex (å de nyttiga som jag tog mä)
bite my ass att jag käka lite liksom.. ååå.. varför kan min hjärna aldrig fatta?!
men får väl vara min ätardag idag då.. Get over it!!!

Testade mina 3 jeans som jag har i garderoben.. Kunde inte ha ett par av dem.. kanske borde ge konditionen lite mer space?
****************'''''''

våran nya fina tvättkorg..
passar skitbra in på fräscha toan..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0